rondje dorp - Reisverslag uit Stadtkyll, Duitsland van Henk en Marjan - WaarBenJij.nu rondje dorp - Reisverslag uit Stadtkyll, Duitsland van Henk en Marjan - WaarBenJij.nu

rondje dorp

Blijf op de hoogte en volg Henk en Marjan

13 Juni 2014 | Duitsland, Stadtkyll

Vanmorgen na het zwemmen en ontbijten gingen wij het dorp in. Haha het is echt niets!! Bij de vvv langs geweest want morgen willen wij naar Luxemburg en eigenlijk met de trein. Dat word afgeraden en wij krijgen een kaart mee. Omdat Gert toch graag met de trein wil zijn wij het nog wezen onderzoeken op een station hier vlakbij. Maar dat word het niet. Nog wat boodschappen gedaan en knopen gekocht rood wit en blauw want mijn oranje haakwerk is af!! En jaaa dat moet straks aan!! Henk heeft nu internet gekocht want ze hebben hier nergens een mc donald of gratis internet! Bah dan moet je dat als hollander dus kopen :( hihi Vandaar dat het dagboek wat achter liep. Vanavond gaan we naar voren want er is voetbal in een tent dus allemaal fijne wedstrijd!!!! Wij keken net 20 hollanders dus niet echt een grote opkomst. De mannen zaten aan een pul bier en op de pul stond een nummer. Als er gescoord werd door de voetballer van jou pul had je een rondje voor 5 personen gewonnen. Het was een fantastische wedstrijd en wij wonnen 2 rondes drank pfff de cola staat nog in de koelkast haha want zoveel drinken Rendelien en ik ook weer niet!! Na afloop nog ff frikadellen gebakken in de tent. Makkelijk hoor de airfryer mee!!!