de ezeltjes tocht - Reisverslag uit Houtdorp, Nederland van Henk en Marjan - WaarBenJij.nu de ezeltjes tocht - Reisverslag uit Houtdorp, Nederland van Henk en Marjan - WaarBenJij.nu

de ezeltjes tocht

Blijf op de hoogte en volg Henk en Marjan

05 Juni 2014 | Nederland, Houtdorp

Vandaag ging het gebeuren . Waar alles om begonnen is om hier te staan. De Ezeltjes tocht. Het was een beetje moeilijk met boeken maar uiteindelijk gelukt. Om 1 uur waren wij bij de koperen ezel. De zon scheen gelukkig. We kregen koffie en koek en Bart werd ingespannen. De huifkarren waren op dus wij kregen een koets hihi de naam was meer dan t voertuig zelf want er mocht maar 1 persoon in. We kregen een picknick mee een kleed en een route dus zo gingen wij met Bart op stap. Op een open veld lekker gegeten. Jammer t gras was nat hihi dus gewoon staand eten. Al met al een leuke tocht! Net voordat wij binnen waren begon het te regenen en dat wij binnen waren te hozen dussssss mazzel gehad!!!. Vannavond aten wij in Barneveld bij eat en meat een indoor bbq. Een bbq op tafel met wel 6 stukken vlees voor ieder en patat salades en sauzen. Heerlijk!!