naar Ede - Reisverslag uit Houtdorp, Nederland van Henk en Marjan - WaarBenJij.nu naar Ede - Reisverslag uit Houtdorp, Nederland van Henk en Marjan - WaarBenJij.nu

naar Ede

Blijf op de hoogte en volg Henk en Marjan

03 Juni 2014 | Nederland, Houtdorp

Vandaag besloten wij naar Ede te gaan. Ik heb belooft collega Cor een bezoekje te brengen. Dus zo gezegd zo gedaan het was ff gezellig dan weet ik voortaan wie ik aan de telefoon heb. Daarna nog in voorthuizen langs een campeerwinkel geweest. Weer terug op de camping hebben Henk en Gert nog gezwommen de bikkels:) en na het eten kwam buurvrouw Nel nog ff langs. Zij staat hier op de camping en woont ook in de Feithlaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Houtdorp

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

20 Juni 2014

weer naar huis

19 Juni 2014

dagje Hillesheim?? en......

18 Juni 2014

monschau

17 Juni 2014

moeilijke nacht en dag

16 Juni 2014

naar Trier
Henk en Marjan

Actief sinds 19 April 2014
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 5340

Voorgaande reizen:

02 Mei 2015 - 25 Mei 2015

2015 op weg met de kip

19 April 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: